I-landsproblem.

Äeh fyfan vilken jävla fredag. Jag känner för att falla ihop och gråta lite grann, men det är bara för att jag är överdramatisk. Efter cyklingen i spöregnet och lite slitsamt arbete på kontoret så infann jag mig hemma i circa 1.5 timmar innan det var dags att ta sig vidare. Så klart var det en massa strul med paketet jag skulle hämta, så det blev ju inte. Jag gymmade mig blå och hoppade in i duschen. Mejade mig fram genom stan med min 10kg gymväska över axeln på cykel och styrde mot ICA. Lämnade först igen en mängd hyrfilmer, men väl inne på ICA så kryllade det ju såklart utav norrmän och krigande fyrbarnsmammor som bara ville hem till helg och ett glas rödvin. Kom inte fram någon stans, fick stå i kö i 15 minuter och därefter knega mig vidare 5 liter mjölk tyngre. En gubbjävel fick onda ögat då han körde mot rött och fick mig att pajja den lilla fart på cykeln jag hade i uppförsbacke. Sen slog det mig att det är fredag den trettonde. Herrejävlar. Det enda som är bra är att jag fick ytterligare ett paket på posten idag. Ni ska få se sen. Jag var såhäääär nära att unna mig en Ben & Jerry's i eländet, men nöjde mig med en tidning. Vad tycker ni om mitt halsband förresten? Jag hittade det i mammas smyckesskrin. Nu ska jag hoppa i pyjamas byxorna och lägga mig och se Henry Rollins Live In The Conversation Pit. Tyck synd om mig.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: