Freckles.

Jag har fått fräknar överallt. Halsen, axlarna, armarna. Ah, ni ser ovan. Vovven ligger utslagen brevid mig efter en helsjuk playdate med en ny kompis, så snart han vaknar är det dags att springa lite dock. Klockan 4 i natt var vi uppe och promenerade. Lillkillen kunde inte sova. För varje timme som går känner jag att jag blir mer och mer avskräckt från föräldraskapet. Herrejävlar. Om det är så här att passa upp på en valp, hur är det inte att passa upp på en unge?

Postat av: traderareshop

Hej sötnos! kika gärna in min blogg där jag säljer det allra senaste inom blogg världen eller bara inspireas och delta i mina tävlingar.
Tror inte du kommer ångra dig.
Ursäkta om du ej tycker om denna typen av kommentar. Ha en underbar kväll

2012-07-17 @ 19:31:32
URL: http://traderare.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: