Premiär.

Jo för fan, klart det skulle bli ännu en blogg för Johanna Eriksson. Vi är väl inne på nummer fyra eller fem nu va? Imponerar på mig själv mer och mer varje dag. Än så länge är ju denna lilla kreation i ett extremt tidigt fosterstadie.  Varken design, idé eller tanke om vad det ska bli av detta. Jag följde helt enkelt en läbbig impuls och fick inse att även jag kunde bli jävligt less på att enbart uttrycka mig i engelska jämt och ständigt. Skönt. Antar att detta blir nån slags allt-i-allo blogg med fokus på typ ingenting. (Jag är en jävel på det här med reklam). Inga updates á la Kissie. Jag får ju trots allt inte ett öre för att spy ur mig en massa onödigt från dag till dag. Men kanske några updates nån dag om sänder..?

Varför skriver jag ens det här? Det är ju för fan ingen som läser. Case closed.


Postat av: matte

hej! jag läste det du skrivit. bara så du vet. så du inte tror du är 4-ever alone hahahahahaha xD fin blogg, kmntera tbx? ;p<33^^

2012-02-29 @ 18:16:41
URL: http://mstridsman.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: