Orelevant bild till orelevant text.


Finns det nåt värre än när man drar sig för att svara i telefon för att man känner sig så bekväm, och när man väl går dit och svarar så har jäveln i andra änden lagt på?

"Meningen med livet är balans mellan bekvämligheten och hungern"
- Min bror

Och jag hade fan inte kunna sagt det bättre själv. För tillfället är jag nyäten och glad, fast inte länge till. Måste dra igång med helvetet till historiearbete vi har att göra. Vetenskaplig rapport - de orden kommer förevigt klinga lika förfärligt som döden i mina öron efter tre år på gymnasiet. Lika bra att sluta skjuta upp och sätta igång, men det vet vi alla är lika jävligt varje gång.

Äh, ta det lugnt. Ta en toy.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: