Jag pluggar fortfarande inte.


Jag har spillt en massa äppeljuice på mitt tangentbord, så nu när jag gör mellanrum blir det typ minst två stycken och jag måste gå tillbaka och ta bort hela jävla tiden.
Mitt liv är inte lätt alls kan man säga.
Till exempel så har det kommit till min vetskap att min profilbild på facebook såväl som på alla andra forum är sedan länge utdaterad, eftersom jag trots allt hunnit klippa håret både en och två gånger sedan den togs.
Men hur fan ska det gå till då? Jag har inte tid att vara snygg. Jag går ju omkring och är ful och trött mest hela tiden just för jag vet att jag INTE ska fotas, samt att jag har viktigare saker att tänka på som icke kräver att jag skrapar ihop det lilla attraktiva jag har i min karaktär och sätter det på display.
Fan, jag och Nina övertalade praktiskt taget hela graf-klassen att komma i de segaste kläderna de ägde idag, bara för att vi skulle ha mindre dåligt samvete för vår kärlek till mys-onsdagar. Vad är det för fel på att vara äcklig liksom? 

Förresten.
Tills jag börjar plåta lite aktuella bilder får ni nöja er med diverse gamla. Såsom denna snart 1åriga på mig och småsyskonen. Men det orkar ni väl med? Va? Seså. Sluta tjata nu.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: