YOLO.

Ja hörnini. Idag har det stått still som i graven här på bloggen. Ni får ursäkta! Men för att förklara mig kom jag faktiskt hem från skolan halv sex, hann just med att äta middag och packa upp mina nya paket (ohyes) innan Rebecca my love kom och gjorde mig sällskap i några timmar. Vi provade min nya epilator och jag var jädrigt nära på att börja gråta, mer om den senare. Ska gå och lägga mig nu. Imorgon är det äntligen fredag. På bild har ni en liten hint om vad vi pysslat med idag; peppat MP3A-arna något alldeles in i bomben eftersom de alltid är så rara och goa mot oss. Ropar hora och sånt i korridoren. Kärleken bara flödar här i media-huset! Och vi vill såklart bidra. Sov gott.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: