WTF Ivar?

Är man patetisk eller ganska harcore om man gör seriös research på de användare som budar emot en på Tradera? Första skoldagen avklarad i alla fall. Än så länge känns det inte helt horribelt. Var trevligt som tusan att träffa alla fina klasskompisar. Imorgon sätter ju allvaret igång på riktigt. Börjar 9.35 och har (hör och häpna) Naturvetenskap! Hade inte en susning om att vi ens skulle ha det, men vad falls. Gymmade idag också och genomgick en personlig framgång då jag stegade in på "den mörka sidan". Alltså det området med skivstängerna och coola gymgrossist-killar. Det gick finfint. Var inte alls lika dramatiskt som jag trodde. Nu kan jag äntligen göra ordentliga benböj när jag slipper oroa mig för att stången inte ska gå att få av mig utan ställning. För nuvarande sitter jag och suger in inspiration från alla håll och kanter. IKEA, Etsy, bloggar i drivor, och lite spontana dokument som dyker upp på otippade platser. Har ni fått IKEA katalogen förresten? Det känns som om jag uppvaktar brevlådan något alldeles fruktansvärt mycket, men ingen katalog än så länge. Så är det väl att bo i Norrland. Allt når en ett halvår efter alla andra.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: