This is DJ Mattan & Ninnilicious.

 
God morgon ungar. Sitter här med en kopp te i högerhanden och försöker få ihop någon form av praktisk/nödvändig packning för dagen. Det är fredag, och jag har längtat sen i måndags. Vi slutar skolan 12.50 och det passar alldeles perfekt eftersom 13-14 tiden är den tid det är allra minst trafik på gymmet. Det blir därmed ett axel/bröst pass innan jag tar helg, och det kunde väl inte ha låtit bättre? Nu är det dags att jag snor på om jag ska hinna. Naturkunskap 8.10 och jag vette fasen hur jag ska hitta dit. Hejdå på er.

Postat av: Martina

Vars köper / beställer du dina träningskläder? :)
Dom e så fiina

Svar: Nämen tack gullet!Eftersom jag bor i Norrland är inte utbudet helt komplett. Det du ser ovan på bilden är ett hopplock från Gina Tricot (hoodien, har en gul därifrån också), och resten är faktiskt från Inter Sport, och i vissa fall Team Sportia.
Får jag syn på en Stadiumbutik så gråter jag tårar av lycka och går loss. Jag älskar Nike, som trevligt nog finns i mer eller mindre alla sportaffärer, så från dem får jag faktiskt en hel del. :) Puss
Johanna

2012-08-24 @ 19:29:57

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: