Teenage Lobotomy.

Ännu en dag med fotsularna lite tunnare än tidigare. Trött som själva fan är jag, och ska därför inte skriva nåt längre idioti-inlägg när jag uppenbarligen inte är i form för det. Visar istället en dagens outfit och en bit av min arbetsplats för den som är nyfiken. Klockan är ställd på 5.30 och med det säger jag nu god natt.

Postat av: HEMLIS tills du listat ut

HEJ johanna nu var det en vecka sedan du bloggade.... du har inte dött?nej för jag ser att du gillar grejer på facebook men du har inte bloggat så mycket de senaste dagarna varför vill veta vad du gör?? snart ses vi JIPPIE<3<3<3 ledtrådar på vem det kan vara:
skoj och rolig tjej med glatt humör(skoja inte alltid så skoj och glad)
matglad och inte så kräsen. gillar godis och gosaker gärna onyttiga
ginger
snabb och spänstig och hoppar högt xD skoja, önska att jag gjorde det bara
naturbegåvning i historia och samhällskunskap. fråga tjejen med koll om du undrar något!!! t.ex vem som är USA:s nuvarande president?? lätt som en plätt hopptjolahej
snabblärd
sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne fred

2012-08-09 @ 22:14:43

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: