Splatter.



Kanske jag kan friskförklara mig själv nu när jag har målat en vägg på alldeles egen hand? Ett vuxenpoäng eller två tycker jag i alla fall att jag ska ha tillgång till. Rummet luktar fortfarande fränt av målarfärg och jag funderar lite nervöst över hur länge man ska måsta vänta för att vara säker att inte fastna med håret i väggen så fort man går och lägger sig med huvudet mot väggen. Det återstår att se. Men det blev himla fint faktiskt. Det här rummet börjar likna någonting, bara några få saker som återstår.
Det känns som att jag dagligen tjänar på mig alla dessa erfarenheter som så småningom kan vara användbara. Fint va? Glad fredag på er allihopa. Jag går och lägger mig.

Postat av: Pauline None

Hoppas du får en fin dag ❤ Följ gärna mitt lilla liv från Los Angeles

2012-09-01 @ 06:46:48
URL: http://paulineart.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: