My brother Jake.



God morgon allesammans. Vaknade förvånansvärt inte förens klockan var halv tio i morse, vilket troligtvis är bra mycket längre än min längsta sovmorgon under sommarlovet. Men det tyckte jag att jag kunde vara värd. Åtminstone min stackars kropp som ömmar något sinnessjukt av träningsvärk från gårdagens bröst och axel-pass, men även magen av någon konstig anledning eftersom jag aldrig får träningsvärk i magen och jag tränade den senast i onsdags, men jag klagar inte överhuvudtaget. Sitter om skriver ner en liten plan för dagen som innehåller det mesta. Bland annat har jag ett litet måleri-projekt på G och så ska det gymmas även idag, Det blir nog ben och arsle som åker, så söndag blir en välförtjänt vilodag. Fast jag känner mig sugen på att lägga in ett konditionspass då också. Vi får se helt enkelt. Nu röjs det i köket och det känns som om jag måste skynda mig för att behålla mina prylar. Ha en bra lördag hörrni!


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: