Här leker estetarna.

Hejsan ungar. Nu rullar det minsann på i skolan. Idag har vi haft får första lektion i både Naturkunskap, Foto 1, men också mitt individuella tillval som skulle ha varit matte, men som istället blev "Skrivande". Typ en fördjupning i svenska skulle väl vara det bästa sättet att förklara det, bortsett från grammatik och annat tråkigt som jag kommer slippa. I övrigt verkar det mesta som vanligt. Ungarna spelar rundpingis i korridoren, mitt skåp är segt och jag är trött mest hela tiden. Farsan jäktar mig nu för vi ska till Norrfjärden och hämta en pryl som ni så småningom ska få se. Hejdå på er!

Postat av: Louise

Åh, vad jag önskar att vi hade haft skåp på högskolan :P

2012-08-28 @ 17:40:04
URL: http://www.losan.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: