Ett Två Ett Två.

Jag smygfotade Elin i min klass lite idag. Delvis för att hon har så vackert hår, men mest för att jag tycker att hon är himla fin. Jag är egentligen för trött för att hålla upp min tjocka skalle, men jag vågar inte gå och lägga mig. Inte riktigt än i alla fall. Jag kan ju inte andas genom näsan, så tänk om jag kväver mig själv i sömnen..? Och även om jag inte gör det, så kommer ju munnen gapa öppen hela natten och det kommer hamna massa dreggel överallt och allt kommer vara såhimla oskönt när jag vaknar igen. Det är lika bra att gå ut och måla. Fast jag inte borde. Fast jag inte orkar. Egentligen.

Postat av: Din klasskamrat Elin

AWWWW!<3 Johanna!
När jag läste början på detta inlägg så gjorde du min kväll, min natt och min morgondag! Kan ju även meddela att du är hiiimla fin du med!!
BAMSE KJAM och krya på dig

Svar: MÄN PUSS GULLE <3 Taackkkk ~ :'(
Johanna

2012-08-29 @ 01:37:30

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: