Eco warriors UNITE.

Ekokrigar-patrullen är K-L-A-R-A för i år! Och fy helvette vad det känns bra. Trött och sliten ända ut i tänderna, men äntligen tillbaka till livet. Jag slänger upp några bilder från i söndags då jag mötte upp två snyggingar på en brygga och skrattade så mycket så jag trodde jag skulle vändas ut och in. Kreativiteten är på topp serni, och jag känner mig pumpad på att restarta fitness-grejen igen nu när jag slutat jobba, så det ska till en MASSA nya projekt framöver. Jag hoppas att blogglusten återvänder så jag kanske kan visa er hälften i alla fall? Nåväl. Jag ska röja upp mitt rum och sedan vända det upp och ner än en gång. Laddat ner en dokumentär om George Harrison också och såvida jag inte somnar så kanske jag klämmer in den innan jag går och lägger mig. Pöss och godnatt på er.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: