Dagssummering

När man vaknar alldeles för tidigt en söndagmorgon med ont i hela kroppen, och en hals som känns som sandpapper, fast man har en biljard planer och inte alls tid att vara sjuk - då vet man. Då vet man att det sitter nog nån jävel däruppe nånstans och skrattar åt ens olycka. Istället har jag fyllt min dag med otäcka TV-program, apelsin och svarta vinbär-te från ICAs eco sortiment och en och annan körsbärstomat. Men även lite annat.



Som att hålla tummarna och prova gammal skivspelare i hopp om att den skulle fungera. Blev besviken.


Skriva fler långa to do-lists för den kommande veckan, som förövrigt är den sista veckan för sommaren.
Göra en hemmagjord hår-doughnut till lillasyster och prova den på hennes fina, oförstörda hår.
 
Helt bortkastad har ju dagen trots allt inte varit. Bara lite tom på det viktiga. Men det är nog sunt det också. Efter en dag av kvävande passivitet börjar det vara dags att dra mig mot sängen. I morgon är det måndag och veckans jobbigaste dag. Men därefter följer en hel del trevligheter också. Agnes kommer hem från Gotland på tisdag, alla lektioner i grafik är som en helt ny värld av saker jag inte visste att jag tyckte var kul, och jag har målat naglarna i en färg jag har förhoppningar om att jag inte ska vilja gnaga av den här gången. Sista ord: Sov sött.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: