Gråter som ett barn.



Ja hörreni. Jag tog en 100meters promenad med en skål i högra handen, mötte upp Rebecca, kramades, och tog mig sedan en 100meters promenad hem med en ny IKEA möbel. Nu överväger jag kraftigt att bara dra en vaka som back in the old days. Plugga hela natten, vika tvätt och packa. Kanske till och med yoga. Koka te, te och ännu mer te. Såklart bygga ihop min nya IKEA möbel också. Mest vill jag ju egentligen lägga mig i fosterställning, gråta ut och sedan somna på golvet. Jag ursäktar för bildbristen. En massa konstigheter tagna förra året i min bokhylla ersätter just nu min bildbrist. Bildbrist orsakad utav min livbrist. Så känns det i alla fall just nu. Som att jag inte har ett liv.

Postat av: Y A S M I N E M I N E

Du tävlade om presentkortet på 500kr!! Titta in och se ifall du vann :D kolla också in nyaste fräschaste MODENYHETERNA FRÅN BACKSTAGE ! :D

2012-04-04 @ 12:06:07
URL: http://stylebymine.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: