På löpbandet.

Den här lilla filuren hade jag tänkt dra ut på morgonpromenad. Men när klockan ringde 06.55 var det som om himlen ramlat ner och klippt till mig i skallen. Så. Jävla. Trött. Jag svek och blev nästan försenad till skolan. Vi hade turen att få på rättegång under eftermiddagen, och det var ju himla intressant. Men klart som fan så får man hostattack under förhören och måste skämmas som en hund. Bra jobb Eriksson. För tillfället befinner jag mig på ett löpband och går så rumpan ilsknar i mina löpartajts. Jag kommer ligga utslagen innan helgen, det kan jag försäkra er om. Jag blir sjuk. Därför känns det bäst att hålla nere intensiviteten. Men helt stilla kan jag väl inte sitta och ruttna?

 


Postat av: rebescish

jo kära vän. Det kan man.

Fast du är en hurtbulle som ändå går :)

2012-05-10 @ 20:31:58

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: