Keep Calm & Yoga On.

May 18th.


Lite prylar som skulle sitta fint för tillfället. Mest troligt beställer jag hem proteinpulvret ganska snart, från fitnessguru.se, eftersom mitt Herbalife är slut och jag är i desperat behov at mer. En iPod Nano kikar jag även på. En gul att ha på gymmet. Himla fint. Det är ju så jävla osmidigt med pellefönen eller min trogne iPod Classic när man springer och så där. Men sen är dem ju så himla fina att bara det är ju anledning nog. Det blev ju ett jävla pass på gymmet alltså. Helvette vad jag körde på. Utökade konditionen och slaktade mina armar. Ser du någonsin mig på en spinningcykel så lyssnar jag troligtvis på Metallica, och då är mitt enda råd att du håller dig åtminstone en meter ifrån mig. Fan vad det vevas.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: