I could stab a bitch.

fräschtjejmedinternetuppkoppling@sängmail.pms <- Hör av er om ni vågar slåss. Jag behöver det.
Satt stillsamt i min säng och märkte hur jag kunde känna av surfejset som suttit på permanent de senaste 72 timmarna. Tänkte att jag skulle freeza, fota och se hur jag egentligen såg ut. Here ya go. Någon som vågar bråka? Trodde inte det va. Jävligt naturell och grann. Höhöhö. Jag ska inte bitcha någge mer om mitt hemska humör. Det har ni nog fått nog utav för länge sedan. Kanske drar ut och springer sen om jag känner mig nå gladare. Adjö.

Postat av: Marre

Fin blogg tjejen :).
Jag kör nu dagens blogg så gå med, kanske blir du en av de 3 vinnarna? :).

2012-07-01 @ 19:25:45
URL: http://marresliv.webblogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: