Sunny sunday.


Har värsta bästa söndagen alltså. Planerar livet ur mig i min finaste filofax. Strukturerar, organiserar och gör i ordning. Så himla terapeutiskt på något sätt. Utöver det är jag fullkomligt besatt av Garants téer. Jag är ju en sucker för förpackningsdesign alltså så detta är en perfekt produkt för mig som dricker två koppar te för varje vattenglas jag konsumerar. Tänker fortsätta i lugnt tempo dagen ut, gå på promenad i höstsolen tillsammans med min käresta och liksom ta hand om mig innan veckan drar igång. Jag gillar tanken. Ha en bra söndag ni andra också!

Postat av: Linnea

Bilder på läggan efterlyses! Haha nämen seriöst, sjukt nyfiken. Hoppas du har det jättebra i Malmö Johanna!

/Linnea

Svar: Haha, det kommer det kommer, jag lovar Linnea!Tack ska du ha, det har jag!
Johanna

2014-10-06 @ 11:26:09
URL: http://linnealundstroms.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: