October 7th.



Jag har ju sånt jävla komplex när det gäller att visa sånt som inte är färdigt. Lägenheten är ett perfekt exempel. Vill ju att den ska vara *perfekt perfekt perfekt* då alla ser den och inte ett ögonblick tidigare. Det är väl nån korkad "allt måste vara i perfektion, inget får synas"-mentalitet som jag burit med mig. Jag gillar det inte. Framförallt förstår jag det inte. Jag fullkomligen ÄLSKAR att hänga med i processen när andras liv är i förändring, vad det än är. Se utvecklingen, och framstegen. Så därför tänker jag ignorera denna iq-befriade och fullkomligen opovocerade åtrå hos mig och ge er lite smygtittar här och där på hur det ser ut här hemma. JAAA!
 
Regn och rusk är väl ord som bäst beskriver denna dag. Helt vansinniga vindar och regn så som hösten tillhör. Men det behöver inte betyda katastrof. Jag och pojkvän gjorde chokladpannkakor till låtsasbrunch (brunchmat som äts på icke-brunch-tid) och tände ljus. Puss alla ni, gamla och nya vänner.
 
 
 
 


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: