October 5th.

 
Halsduk / Skor / Kofta / Byxor
 
Sitter och göttar mig i massa "murriga" (haha älskar ordet) höstkläder som jag ju självklart ändå inte har råd med. Men vad är väl en estetsjäl utan drömmar? Egentligen spyr jag på alla mysiga tekoppar, tända ljus och stickade tröjor på instagram, men ändå är det ju likt förbenat något pirrigt med hösten. Så himla myyyyysigt liksom. Fullkomligen avgudar dedär brallerna alltså, och Jeffrey Campbell bootsen hade varit en gåva från gudarna just nu. Hoppas hjärnan orkar med fast det blir mörkare nu också, visserligen är ju detta ett problem som är betydligt mindre nu när man bor i Malmö, men bannemej man gruvar sig alltså.
Jag tog förresten tag i mig själv och städade lägenheten. Känner mig jävligt accomplished liksom, som om hjärnan har nystat upp sig och klarheten sköljt över mig. Applåder!

Postat av: KMStyle

dom byxorna alltså, så fina!

Svar: Alltså jaa visst är dom! Blir alldeles tokig!
Johanna

2014-10-07 @ 13:57:32
URL: http://kmstyle.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: