Räven och jag.



Morrn' cool cats. Ligger i sängen och gruvar mig nåt så förbenat för att gå upp. Samtidigt är jag så himla hungrig så det känns som att jag är alldeles in och ut, och då kan vi ju tala om dilemma.
Ser ni nya bloglovin knappen? Hoppas ni gillar den. Den är såklart bara ett sandkorn på stranden, men likfullt en symbolisk start på något gott. Ska slipa på fler knappar idag och så småningom headern och fan vad fint det kommer bli!
Nä men, kompisar, bäst att jag går upp och käkar så jag inte dör nu när jag äntligen återuppstått virtuellt.

 


Postat av: ost

Fasen vad kul att du börjat blogga igen!

Svar: Men fyfan vad go ru ä <3<3<333<33<3Blir så ledsen när ni säger så här fina grejer anonymt. Man ba nejj! Jag vill ju hångla!!
Nämen allvarligt jag blir gladast på jorden!

Shit, nu totalt bortsåg jag från det faktum att ditt namn kanske faktiskt är ost, för isåfall så ber jag så innerligt om ursäkt och kan bara gratulera dig för så härligt innovativa föräldrar!
Johanna

2013-03-23 @ 09:21:11
Postat av: svar

Hahaha, heter lisa! Men boy hade ost varit innovativt!

Svar: Åh, hej Lisa! Du är underbar. Tack för att du läser min blogg. :)
Johanna

2013-03-23 @ 19:34:05

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: