Nattlig känslosummering.



Hej hej, såhär mår jag. ^
Käkat födelsedagsmiddag med tjocka släkten (åh, önsketänkande, bara farfar som kom). Och så plösligt blev jag rastlös nåt oerhört och sprang en snabbis till Ica med Matilda. Fick med 'na hem också när alla hade gått och lagt sig och kom på alltför sent att jag sprungit runt med en märkeslapp i pannan där det står '18 år' hela kvällen.
Aja, äre fest så äre. Resten av natten åt vi glass och apelsin från Matildas mage, pratade naturkatastrofkonspiration och centerpolitik. SKOJA, vi pratade om folk vi inte vill vara, ha varit eller bli och lappjäveln sitter fortfarande fast i pannan. Som en smäck. Har separationsångest och huvudvärk från den och sen har jag även korvat ihop allt mitt hår och lagt det på huvudet som en tjusig turban. Najs va?
Nä hörrni, det är natt, jag är hungrig fast jag har borstat tänderna och det är så jobbigt att jag inte vill prata om det. Fy. God natt.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: