Fan att man inte är blond.

Idag har jag planerat blöggdesign, ätit choklad och målat eyeliner med vinge, som en sån där fräck indie-tjej som pressar med nyckelbenen när nån tar kort på 'na.
Sen har jag klagat lite över det här med hår. Skulle så himla gärna vara sådär ljuvligt nordiskt blond fast med mörka undertoner om ni fattar. Man får mellanbrun utväxt, men blir kritvit på sommarn (hint hint nina norberg din lilla bitch). Även det är en tjusning som väckts alldeles nyligt här idag. Wow vad det händer grejer när man är hemma från skolan.
Och så saknar jag mitt långa hår. För er som inte visste det så hade jag en gång så långt hår att det fastnade mellan skinkära när jag duschade. ~Ahhhhhhhh dä va tider dä.
Nää, men visst är det allt härligt med helg? Mitt hjärta känns alldeles luddigt, fast jag är allt lite hungrig. 


Postat av: Nina the little bitch

Hatar mitt hår, vill ha mörkbrunt, vi kan byta :)

Svar: Kör till! :)
Johanna

2013-03-22 @ 19:38:05

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: