Viskasyochviskaklippaviskananananan

Sitter och grunnar på det där med festival. Det blir ju Sweden Rock trots allt efter många om och men. Men det är väl typ det enda som är klart, biljetten. Känns en aning naivt att inte ha varken boende eller flyg planerat, men fack it. Yolo eller vad? Nä men, jag har uppriktigt ångest för den här jävla tillställningen, ovissheten gör mig så nervös. Fast jag vet ju att det kommer äga när vi väl är där, jag och världens bästa kusse. Sökte som ett rovdjur på internätet efter hemsidor som skulle hjälpa. 99% är dock sånna där fula som säger "Maxiklänning på årets festival är ett MÅSTE. sÅ bekvämt, luftigt och hippie chic". Jag spyr.
Skulle fan bli spottad på om jag gick runt som nån jävla modebloggare på Sweden Rock.
I övrigt överväger jag att införskaffa mig en Fjällräven Kånken för tillställningen, för annars vette fan var jag ska stoppa alla mina grejer som jag inte vill ha stulna ur mitt tält. Vilken färg då? Har ni festivaltips så äre bara att ni droppar dom här nere också, devetni.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: