Walk In The Blue Light.

Finns det någon som möjligtvis kommer ihåg det här inlägget..? Om inte, så kan jag bara meddela att vid tillfället det inlägget skrevs startade en period av gravallvarlig Pentagram-hysteri. Jag vet inte hur många gånger jag spelat den där jädra trailern. Men det spelar ingen roll, för antalet gånger jag skrivit in titeln på CDON/ThePiratebay/Ginza/TankaFetast/Vuze/Google..etcetera etcetera, är fan oändligt.
Varenda cell i min kropp grät efter den där jävla dokumentären. Men ingenstans gick den att hitta.
För att citera pojkarna i Obiter Dictum;
“När man är en del av en generation där ledordet är ‘med ett klick bort’, så blir det ju fruktansvärt jobbigt när man blir tvungen att vänta”.
Då kan ni tänka er att jag inte var långt ifrån tårar då denna dök up i brevlådan efter mitt helvette till dag. Väntat en månad sen jag skickat efter den från amazon.com, vilket verkar vara enda stället den går att få tag på.
Jag är så satans lycklig, jag hoppar nog middagen och trycker på play.

Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-09-04 @ 21:48:54
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: