Thug Life.


Lite grungey-chic, eller bara sorglig?
Mina insidor säger att det sistnämnda lyckas bäst inom kraven för rim och reson, så vi kör väl på det va.
Fyfan vilket jävla vrak jag gått och blivit. Huvudet spränger, mina bihålor likaså, hostar som ett offer och så har jag för små trosor också. Men det kanske är sånt man får ta när man sparat underkläder sen man var 10. Näeh, på riktigt hörrni. Det var länge sedan jag var så här sjuk. Kan väl egentligen bara jämföra det med födelsedags-flunsan, för den minns ni väl?
Jag önskar innerligt att det fanns någon som kunde komma och klappa mig på feber-pannan, men icket. Mamma är borta, pappa är borta, kvar återstår bara en skala hungriga småsyskon och en hund. Så jag får väl masa mig upp och försöka hålla balansen när jag steker falukorv till odågorna och sedan pallrar mig ut på hundpromenad. Thug Life.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: