SexySunday.

Goodmorning cool kids. Åååh vilket söndagsväder.
Skulle ju egentligen och sola med Aggelito idag, men jag känner mig alldeles för mensig för sådana aktiviteter. Thug Lajf.

Men om man ska viga helgen åt någon form av nyttogöra kan jag väl börja med att lista det nödvändiga:
Planera veckan
Boka vännorna
Tömma inboxar av alla de slag
Skriva inköpslista
Skriva matlista
Skriva IKEA-lista
Pallra mig till gymmet (om jag orkar)
Rensa lite bilder på hårddisken (rensade ut 100gb musik igår!!!!!)
Städa rummet
Packa skolväskan
Skriva en uppsats
Skicka uppsatsen med en annan uppsats till Solveig
Göra i ordning min nya träningsblogg lite granna
Säkert en massa mer som jag inte kommer på men som jag kommer blir stressad över innan jag går och lägger mig.
 

Hinner jag så skulle jag gärna se dokumentären Bully som blivit så jävulskt omtalad. Får se om jag rekommenderar den senare. Lycklig söndag hörrni.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: