Rocking the Night Away.

Morsning alla gullegrisar. Vet ni vad? Jag skriver ifrån päronens bärbara lilla PC. Jag har nämligen gått och blivit rörelseförhindrad. Det blev ju en del konkande på möbler igår, bland annat mina två pyramidformade betongblock till högtalare (som jag förövrigt älskar med allt jag äger och har), så ryggen strejkar liksom. Konkurs. Vill inte vara med längre. Walk over. Allt möjligt, och därmed blir jag sängliggandes med en uppsats på magen och en tekopp till vänster.
Jag har ju alltså inga bilder dårå, men ni ska få se nåt annat kul. Witch Cross. Ett danskt band som sökte lyckan cirka 1984, slog aldrig igenom, men släppte ett album som snurrat ganska bra här hemma de senaste dagarna. Tyckte denhär promo videon av dem var så rolig bara. Så 80-tal. Så ung. Så dansk.

Postat av: Alice

Vad fin blogg du har, jag tycker de är jätte fint när de är vitt och stilrent! Kan inte du göra typ en videoblogg eller något i den stilen där su visar hur man för eller förklarar? :)
Tack!

2012-09-02 @ 14:16:49

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: