Relentless.

 
Kolla vilken najs tröja som kom på posten idag. Mitt älskade Pentagram. Jag får förövrigt ursäkta för den makalösa skärpan på bilden, men jag skyller på ljuset och min exaltering. På ryggen står det "Relentless". Orubblig. Den kommer sitta fint på gymmet. Funderar bara på om det finns nåt sätt man kan klippa till den lite för att inte se så överviktig ut. Ni har inget tips?

Postat av: agge

JAAAAG

Svar: HÄLP MI AOWT BRO.
Johanna

2012-09-10 @ 18:37:43
Postat av: Em

Kanske lite (2 år) sent, men ett stort tips som jag hittat mycket av när jag studsat runt på pinterest är att "virka" i sidorna. alltså göra en massa små hål längs med sidosömmen, sedan dra varje sträng tyg igenom nästa precis som när man virkar. Då drar man in den lite grand i alla fall. (De sista får man ju knyta för att det ska hålla såklart) :) Blir oftast mkt fint!

2014-12-01 @ 20:00:19
URL: http://pencilmaker.wordpress.com/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: