Nya accessoarer.


Tjena coolingar. Gillar ni min nya accessoar för pannan? Kallas för finne. Uttalas med fransk brytning. Sitter och ser på Det Okända och känner mig nöjd med dagens insats. Yogat, pluggat, promenerat, lagat mat och bara varit allmänt produktiv enligt min mening. Tänkte lägga mig tidigt tidigt för att få in så mycket sömn som möjligt. Att vara så trött som jag var i morse är fan inte rimligt. Sov gott barn.

Postat av: Tea

Hej johanna! Jag tycker din blogg är så himla fin och är rebt av avensjuk på den! Tror du att du skulle orka och vilja fixa upp
Min blogg lite? :) tack på förväg :D

Svar: Heej Tea! Men göllönge vad du är go. :DFasen, hörredu jag önskar jag hade tid och ork, men det är faktiskt bra jädra mycket mer jobb än man tror. Det tog mig aslänge att lära mig alla mallar och koder och sånt inför min bloggrenovering, men tro mig, det är värt att vara ihärdig! Du kommer säkert klara dig fint på egen hand. :) Lycka till!
Johanna

2012-09-19 @ 15:41:49
URL: http://tealundmarks.blogg.se

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: