Ledilörda.

 
Goder afton, kära vänner och förlååt mig för min eviga frånvaro. Men nu är jag tillbaka.
De senaste dagarna har praktiskt taget bestått utav plugg, gym, städning och hormoner. Tur att Nina och jag har teamat upp för att ta andra klass med storm, annars skulle det aldrig gå att motivera sig.
Hade tänkt göra något avvikande igårkväll och gå på inflyttningsfest hos Foppster. Var jäkligt på faktiskt tills jag vaknade fredagmorgon och knappt hade ork att borsta tänderna efter dygnet runt plugg prakiskt taget hela veckan. Vanvettesprovet var ju samma dag och sen blev det ju jobb på eftermiddagen. Dessutom var jag tvungen att ta en vända tillbaka till skolan och fjäska för vaktis då jag glömt mitt minneskort i grafsalen. Jag fick mitt minneskort, åkte hem och hjälpte far med käket, och däckade sedan vid nio. Så en tidig kväll var mig behövd. Imorgon blir det nyttosöndag och göra viktiga grejor. Hörs då.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: