Lägg upp dom.


I’m alive.. but I’m barely breathing..
Näh. Men nästan.
Kom just hem från skolan efter vad som kändes som ungefär en evighet. Jävulskt lång dag idag, men värst är det väl att sitta på sista lektionen, Skrivande, med hjärnsläpp i 2 timmar. Fäbjulös. Dessutom har jag fått stå upp som nåt mähä på dagens alla lektioner för att ryggen fortfarande förnekar sittande position. Min gulligulliga lärare skickade tillslut hem mig för att hon tyckte att det såg ut som att jag led så mycket. Kom hem som ett åskmoln efter att ha cyklat genom regnet i en cyklist-position som troligtvis inte skulle rekommenderas av något.
Jag har därmed tagit jätteledigt för resten av dagen, byxorna av, apelsinté i litermått och nu ska bena upp i 90°. Preppat med bananbröd och yogurt till mellis och sen kom det något på posten som troligtvis kommer göra slutsatsen för dagen till jävligt positiv, trots all skit som pågått. Ni ska få se snart..
 
Förövrigt finns det ingenting relevant att plåta för tillfället, heller inget som blir bra i det här dassiga, och totalt icke-magiska höstljuset, så jag välsignar er istället med en av de många Photoshop-experimenten från gårdagen på yours truly.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: