HaaaiiiAH.

Tjena grabbar. Fyfan vilken tisdag va. Inte ens nådigt väder kunde gudarna bjussa på. Nåväl. Fick gymma mig lycklig idag i alla fall. Första gången på 2 veckor. HEJ I LINGONSKOGEN VAD GÖTT DET KÄNDES. Insåg dock en sak så var mindre exalterande. Jag gillar ju nya frillan, det gör jag. Men sätter man upp rufset på hövve blir tofsen liksom platt och stubbig. Känner mig som nån hård kungfubrud med intensifierande eyeliner. Bai Ling kanske?

Sen var det ju det där med ett foto i timmen.. Yeeaaah, about that... Det blev liksom kanska patchigt idag, delvis på den brutalt tråkiga miljön, (hallå lysrörsbelysning 9.30 - 16.20), men också för att stämningen var lite låg då samtliga var på tisdagshumör. Men imorgon!

Ska lägga mig i sängen och förtära nått gottinamnam och intala mig själv att jag förtjäna't eftersom jag pluggar. Fast egentligen ska jag bara börja och avsluta ett självporträtt som skulle varit klart förra veckan för Grafisk Illustration. Klämmer kanske några episoder Dr.Phil under tiden också. Bara jag inte ritar dit en mustasch och flint av bara farten. Whateva.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: