Feminint är Fint.



TJOLLAHOPP vi löste skolfotokrisen. Haha, åh så underbart. Jag lovar att visa när bilderna kommer.
Söta kompisar jag har va? Var tvungen att slänga in den här. Goa tjejer alltså.
Väntar för tillfället på att middagsklockan ska ringa så jag får äta (för jag gillar ju att äta) därefter ska jag ta mig genom stormen för att hälsa på ett par andra goa tjejer, Rebecca och Sara Rara. Får man ha så många underbara kvinnor i sitt liv? Jag har dragit en vinstlott, jo jag tackar jag. //Carl-Jan Granqvist.
Tänkte även inviga ett nytt segment i min bloggis. Ladies & Gentlemen, I present to you:
EN AGNES I TIMMEN. Eller jaa alltså.. inte NU nu. Utan snart. Jag tidsinställer ett inlägg så ni har nåt kult att se fram emot ikväll. Det ska inte bara ges och ges och ges. Lite tålamod får dä va. Puss hörrni.

Postat av: Elin Vesterlund

Jäkla underbar bild!!! :D :D :D

2012-09-14 @ 20:16:49
URL: http://elinvesterlunds.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: