Ett foto i timmen. September 12th.


06.47 Vaknar trött som en tonårspojke. Tittar ut och börjar gråta. Jävla fan på utomhuset.

07.56 Anländer på skolan där alla är lika härligt trötta som jag. Nina nyser två gånger och ser güllig ut.

09.11 Graf-lektionerna har dragit igång och vi jobbar med loggor och typografi. Gött mos och jävligt roligt.

11.17 Infinner mig på gymmet och gör mig redo för att sparka lite rumpa på ett hårt axel/bröst-pass. Vinkar till Petra och stönar obetänkt vid bänkpressen. Vad gör man?

13.09 Kommer hem till jycken och endorfinerna flyger som flugor. Känner mig god och glad kexchoklad och käkar lunch.

15.40 Lever livet på köksgolvet och kommunicerar med Banan-Pan. (Notera den skeptiska och inte fullt så roade blicken).
16.19 Ser Dr.Phil och tricker te ur min lilla köpp.

17.36 Pappa steker falukorv och jag leker paparazzi. Far blir irriterad för att jag inte kan fota när han lagar något mer avancerat.
 
 
SE PÅ FAN. Jag lyckades! Ett foto i timmen tills jag fick slut på inspiration. Bättre än inget vaaa?

Postat av: Elin Vesterlund

Stooooor Pan blivit!! :o

2012-09-13 @ 15:48:56
URL: http://elinvesterlunds.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: