Måeandgasag.

Måndag måndag vill inte gå till skolan.

Hej hej alla barn. Nu är det brottom som fan, men tänkte ändå klämma in ett blogginlägg innan jag liftar till skolan. Nu väntar ännu en hektisk vecka, men jag har fan förtroende för mig själv alltså. I will make this work liksom. Vem sa att man inte kunde gå media och vara upptagen? För nu är det fan mycket alltså. Foto redovisning på tisdag, lägga fram en färdig dummy för typografi på onsdag, göra klart mitt arbete i Illustrator onsdag, komma jeevligt långt på mitt andra arbete i Illustrator på fredag, plugga hårt för Naturkunskapsprov nästa tisdag och så en jävla skrivandeuppgift som jag knappt bitit i men som ska vara inlämnad idag.. Ojdå.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: