I'm a fool, I can't believe it.

God afton allehopa!
Här sitter jag - kissnödig och gla - och hoppas att kvällen ska gå som planerad.
Trött som en tonårspojke och med en del att pyssla med innan läggdags, som redan passerat (hade ju siktat på åtta, men vad fan). Imorgon är det IKEA-dags och jag är peppad som faan. Värsta utflykten med quinnorna i familjen, och det blir ju trevligt. Är bara orolig att jag inte ska packa nog med mat. Jag är ju en jävel på att bil-äta. Har förövrigt nyss laddat ned Illustrator, så nu blir det till att knåpa med gamla Graf-uppgifter. Sov gött ungdomar.

Postat av: Ninninnin

Hej

Svar: Vem?
Johanna

2012-10-04 @ 20:24:25
Postat av: Theo

Fin bild!

2012-10-14 @ 21:04:27
URL: http://theoortengren.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: