Vild och galen.


Stal en bild på Nemo Nea från Elin som hade mobilkameran till hands idag när jag lämnat mobiljeveln hemma.

Jag är så jävla trött att jag snart faller av stolen och somnar. Fyfan alltså. Hade en himla trevlig tjejkväll+Mårten hos Sanna, och kan stoltsera att jag klarade av att åka buss dit! Cred till mig. Imorgon är det dags att plöja engelska nationellaprov nummer 2 och 3, med allt för lite mellanrum. Därefter blåser vi upp vår utställning i glasfoajén på Strömbacka. Måtte det bara bli bra alltså. Fyy. 3.5 sidor seg byråkrat-svenska har jag kvar att översätta, sen dimper jag ner under täcket och tittar på repriser av Debatt på svtplay tills jag somnar med en tepåse i pannan, för så vild är jag.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: