Vilken äcklig jävla fredag.



Jag citerar min älskade vän Sara Sjöberg; "Vilken äcklig jävla fredag..". För det är det. Delvis god, men delvis käpprätt åt helvete. Ikväll hade jag ju tänkt komma mig tillbaks i träningen, kanske lägga en ansiktsmask och vara allmänt gullig mot mig själv, umgås med nån härlig polare och sedan vakna upp till en ljuvlig helg imorgon bitti. Men icket. Följande har gått upp för mig & därmed fyllt mitt schema:
Uppsatsinlämning, Svenska, Fredagkväll innan 00.00.
Geometriprov, Matte, Måndag.
Uppsatsinlämning Mitt Medieliv, Medier Samhälle & Kommunikation, Måndag.
Första världskriget, Ryska revolutionen, Svenska revolutionen + demokratiprov, Historia, Tisdag.
Mina Drömmars Stad bokredovisning, Svenska, Onsdag.
Muskelgrupper & Konditionprov, Idrott, Onsdag.
Frågeinlämning, Medier Samhälle & Kommunikation, Onsdag.


Ja jävlar. Kul helg. Jag bär pappas tröja och ska käka mellis, sen är det väl bara att sätta igång. Fan.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: