I'd give you the moon if it were mine to give.




Ja jävlar vad jag kan. För nuvarande rattar jag inte mindre än 8 olika tekniker; redigerar bilder, lagar laddare, fixar musiklänk, bloggar, dammar av tangentbordet, ramar in foton, äter banan och smörjer ansiktet, smsar ut inbjudningar och ringer morsan - samtidigt. Inte dåligt med andra ord På 8 minuter och 36 sekunder har jag blivit en funktionsduglig bokhylla rikare och 40 kronor fattigare. Kändes minst sagt överkomligt må jag säga. Nu ska denna skönhet målas, spikas och slipas, sedan är vi ett steg närmare i rumsutvecklingen. Wicked~



Humble Pie - For Your Love | Live & Acoustic
Den här gobiten förgyller dagen. Jag har svårt att bestämma mig för vad som är vackrast; musiken eller männen..?
ICA Ankaret om 45 minuter. Det blir tacokväll med finbrudarna. Underbart!


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: