Kvällsfunderingar.


Ljuvlig smyckesinspiration. Source.

Oh herregud jag fick en kallsup i mitt te. Det får ju tamejfan placering på listan över obehagligaste saker jag någonsin upplevt, så jävulskt vidrigt. Hela kvällen har jag lyssnat på +20 minuters stycken prog rock och upptäckt en del nyheter actually. Eller jag vet inte riktigt om man får kalla det för nyhet om plattan släpptes 1970, men ni hajar. Mitt rum är kaos, mitt liv är lite kaos det med, men främst är det nog mitt huvud som är kaos och resten rätt kyligt. Sova nu. Dygnsrytmen är lite uppfuckad, men jag repar mig. Sov gott. ♥

Postat av: Bojan

sv:Ja visst är de! Kul att du är med och lycka till! :)



Men oj så mycket fint!!

2012-03-16 @ 22:55:09
URL: http://bojans.devote.se
Postat av: Mårtis

så. snygga. skor. jag. dör.

2012-03-17 @ 00:08:35

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: