Power naps & power walks.



Näh hörreni, nu var det ett bra tag sedan man kunde se astfalten. Vill minnas att detta var sista "på väg till skolan-bilden" jag tog innan snön lade sig. Plusgraderna de senaste dagarna ger en lite hopp i alla fall. Jag kanske kan cykla innan Mars är slut..? Just nu sitter jag och halsar blåbärste. Jag vill verkligen inte plugga, men det finns ingen återvändo. Rusade hem från skolan, tog en 20 minuters power nap och käkade sedan lite mellis. Nu har det nästan gått en halvtimma sedan dess och jag lovade mig själv att jag skulle ta tag i samhällsekonomin efter det, så jag antar att det är på tiden att jag pallrar mig här ifrån. Vill ju ut och gå med morsan lite sen också. 1 dag till sportlov dock, fyfan vad gött.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: