Somnar på köksbordet.

I surrender. Nu får det gå som det vill, jag orkar inte mer. Har redan rubbad sömnrytm, ont i leder och stressakne. Lägger mig istället i sängen och planerar morgondagens frukost. Nämnde jag att jag gillar mat..? Ovan är förövrigt en bild på dagens medhavda skollunch. Om bara matsalsborden inte kunde vara så galet fula skulle jag och min blogg bli tacksamma, bratackhej. Det kryper en liten blomfluga på min datorskärm, och det bådar ju gott. Äh, imorgon - då jävlar. Då ska jag tillbaka till mitt liv, jag orkar liksom inte leva i en liten pluggbubbla jämt och ständigt, speciellt inte när den är fylld utav konjunkturformer, inflationsorsaker och finansministrar. Nä fy fan.



Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: