Peter Beste.


Høst, Taake | Fløyen mountain

Samoth Kvitraftn, Gorogoroth | Bergen

Vilken man alltså. Inom kort kommer åtminstone det nedersta fotot hänga på min vägg, kanske båda två. Medan jag är för lat för att fixa några rediga bilder så får ni alltså avnjuta dessa två skönheter av norske Peter Beste.
Själv sitter jag här och skamset petar i mig min müsli. Planen var ju att jag skulle avklara dagens träning direkt på morgonen eftersom jag varit lite väl slapp de senaste dagarna. Men så vaknade jag och magen skrek.. det kändes liksom kallblodigt att ignorera den. Ute är det dimma, men dagen lär väl bli fin för det. Jag hoppas på att kunna se till det i alla fall. Mycket städning och sånt, men då känns det väl som att man åstakommer nåt.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: