Fredagsmysig öken.

Hela min Facebook-wall är prydd med taggade fredagsnissar, födelsedagsbarn och väderoptimister. En och annan Calippo kontainer också som tydligen gjort comeback. Jag önskar åtminstone att jag tagit rätt på tvätten eller nånting idag för att med gott samvete kunnat ta helg, men icket. Bara sovit, ätit och glott på skärmar av olika slag. Febern har äntligen gått ner och jag känner mig rastlös som satan. Ska försöka komma igång lite så kanske jag hakar upp mig i ett produktivt stadie eller nåt? Fake it 'til you make it liksom. Ha en go fredag allihopa. ♥

Postat av: Alice

Hej! Måste bara säga att jag älskar din blogg! Varje gång jag klickar in här blir jag så grymt inspirerad och glad! Skulle betyda sjukt mycket om du kunde kika in på min blogg och kanske följa tillbaka på bloglovin?? Puss!

2012-03-16 @ 23:50:39
URL: http://aliceview.blogg.se/

Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: