California roll.

Världens bästa mamma kom hem med sushi och pinsam modetidning till lilla sjuka Johanna. Inte nog med det, hon har tydligen varit och födelsedagshandlat också.. ♥ Nu är det inte långt kvar. 11 dagar för att vara exakt. (ja, jag är en av dem få som fortfarande blir omåttligt exalterad över min födelsedag). I övrigt så känner jag mig lite piggare nu efter några lakan inlagd ingefära och andra godsaker. Jag har knåtat runt på rummet hela kvällen och försökt få någon form utav struktur, och jag närmar mig sakta men säkert. Utöver detta gjorde jag även följande upptäckt; Jag är en sån där jobbig jävel som blir skamligt emotionellt påverkad utav dokusåpor. Jag fångade av en olyckshändelse upp min egen spegelbild då jag stod och skrek med armen utsträckt mot skärmen och tårar ner till hakan: "BUT YOU CAN'T KILL REID, IT'S REEEIID. THEY NEED HIM IN THE FORCE GOD DAMNIT, NO NO NO". Stabiiiiiiilt..


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: