48 stars.



God dagens, blogg.se har jävlats hela morgonen så jag är lycklig att jag nu, när det snart är lunch, kan lägga upp ett frukostinlägg. Mys va? Kände att det var läge att jag förtjänade mig en frukost på sängen. Farsan kommer och kör mig till Reprisen vid lunch, vi ska kika lite på nån gammal stol och dylikt. Känns bra. Things are moving. Klickade ju även hem en amerikansk flagga att pryda väggen med, från Etsy. Så här grann var den:


Härlig va? Från 40-talet. Typ antikt. (Notera att det bara finns 48 stjärnor, aka lika många stater som det fanns på den tiden).
Rummet kommer nog växa fram från och med nu. Jag lutar mig tillbaka och diggar lite Soundgarden. Ska starta en tvättmaskin och göra mig i ordning. Lite anständig kan man väl ändå kosta på sig att vara när man ska på Reprisen.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: