Instant karma's gonna get you.


Pan Gigantitass.

Idag är en sån där dag jag önskar att jag bodde alldeles själv i en egen liten lägenhet. Bara ett köksbord, säng och skivspelare. I övrigt skulle jag inte sörja bristen på varken möbler eller sällskap. Ingen mamma, ingen pappa, ingen syster, ingen bror. Kanske en liten Pan.. det skulle vara jobbigt utan Pan, men i övrigt skulle jag fanemej inte sörja. Skriver klart min uppsats nu, så blir det gym efter middagen. Börjar sent imorgon, och tillåter vädret så tänkte jag kanske dra upp Panen på berget på morgonen för lite löpning innan skolan. Hoppas hoppas hoppas regnjävlet lägger ner snart. Jag känner att jag är för upprörd för att kunna skriva någorlunda logiskt och snyggt. Åhh.


Skriv nåt trevligt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: